ADAPTACJA PROGRAMU

W pewnym momencie możemy zechcieć wprowadzić do programu ja­kieś zmiany —- albo dlatego, że coś nam się nie podoba, albo dlatego, że dziecko robi postępy i chcemy nieco przyspieszyć proces wdrażania. Niezależnie od tego jaka jest przyczyna, możemy postąpić dwojako: zmienić schemat wzmacniania ekwiwalentami (dawać mniej lub więcej ekwiwalentów za ten sam rodzaj zachowania) lub zmienić częstość wy­miany ekwiwalentów na środki wzmacniające pożądane zachowanie (obniżyć lub podwyższyć „wartość wymienną” ekwiwalentów).Zazwyczaj dokonuje się w tym celu zmian polegających na dawaniu większej liczby ekwiwalentów lub stawianiu dziecku mniejszych wyma­gań, jeśli okaże się, że nasze oczekiwania były zbyt wygórowane.

Cześć, witam Cię na swoim blogu, mam na imię Maja i zajmuję się nieruchomościami. Stąd wywodzi się moja obszerna wiedza na temat mieszkań i chciałabym tu o tym pisać 🙂