GDY NAUKA NIE IDZIE TAK JAK POWINNA

Dobrze jest zdać sobie sprawę, że nieregularność postępów w tego ro­dzaju nauczaniu jest rzeczą zwyczajną. Po kilku udanych lekcjach mo­że być lekcja „przerażająca” albo dwie czy trzy takie kolejno. Krzywa postępów, zamiast wznosić się gładko, nieoczekiwanie opada jak linia telegraficzna, przechodząca przez szczyt góry albo wygląda jak po­wierzchnia Atlantyku podczas sztormu, wspinająca się i opadająca na przemian. Istnieją niekiedy konkretne powody braku postępu u dziecka — mo­że nie czuć się ono dobrze albo mogła wytrącić je z równowagi jakaś zmiana w jego otoczeniu, np. nowy nauczyciel w szkole. Jeśli mamy pewność, że sposób nauczania jest dobrze wybrany, to nie należy go zmieniać. 

Cześć, witam Cię na swoim blogu, mam na imię Maja i zajmuję się nieruchomościami. Stąd wywodzi się moja obszerna wiedza na temat mieszkań i chciałabym tu o tym pisać 🙂