NAGRADZANIE PO WYKONANIU CZYNNOŚCI

Nagradzanie wystę­pujące bezpośrednio po wykonaniu czynności spowoduje, że dziecko zacznie powtarzać ją częściej.Przed omówieniem sposobów używania równoważników, rozpatrzmy najpierw kilka zastrzeżeń, jakie często są wysuwane. Motywy, kierujące dzieckiem podejmującym wysiłki w zamian za równoważniki, podobne są do naszych własnych, gdy pracujemy za pieniądze. Pieniądze same w sobie są towarem bezużytecznym, ale mają wartość poprzez możliwość wymiany ich na rzeczy, których po­trzebujemy, czy chcemy. W taki sam sposób dziecko może być mobili­zowane przez równoważniki.  W pewnym stopniu właśnie to podobień­stwo do zapłaty ekonomicznej może być powodem niechęci niektórych ludzi do stosowania programu równoważników w pracy z dziećmi. 

Cześć, witam Cię na swoim blogu, mam na imię Maja i zajmuję się nieruchomościami. Stąd wywodzi się moja obszerna wiedza na temat mieszkań i chciałabym tu o tym pisać 🙂