ZAPIS CIĄGŁY

Nie będąc zmuszonym do polegania na pamięci; a wreszcie rozsądza spory pomiędzy różnymi ludźmi, czy w ogóle, i jak często, dane zacho­wanie występowało. Zapis ciągły. Jest to metoda „pamiętnika”. Obserwator stara się zapisywać wszystko, co się dzieje. Ze względu na to, że fizycznie jest niemożliwe, aby zapisać dokładnie wszystko, zapisze on pewne rzeczy, a inne opuści. Oczywiście, jeśli dziecko obserwują dwie osoby w tym samym czasie, nie muszą koniecznie zapisywać tych samych spostrzeżeń. Jest to postępowanie męczące i nieczęsto stosowane w metodzie modyfikacji zachowania. Mimo to może być wygodne przy początkowych obserwacjach, szcze­gólnie dla kogoś, kto nie zna dziecka dobrze, jak np. nowa opiekunka czy nauczyciel.

Cześć, witam Cię na swoim blogu, mam na imię Maja i zajmuję się nieruchomościami. Stąd wywodzi się moja obszerna wiedza na temat mieszkań i chciałabym tu o tym pisać 🙂